merhaba,
bir e-ticaret sitesinin kontrolünü yapıyorum, yazılım özel hazırlanmış. Fakat bugün şöyle dediler google botları siteyi çok fazla tarayıp sistemi yoruyor, bunu yavaşlatmamız lazım.
Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu? google botları bu şekilde bir sistemi yorma yapabilirler mi? tarama hızını nasıl düşürebilirim.
Tarama hızını düşürmek SEO açısından olumsuz bir etki verebilir. İndex alma da yavaşlar. Sistemi yorması mı yoksa index'in hızlı alınması mı konusunda tartışılabilir bir konu gibi