kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesapta problem yok, kargo ücretinden dolayı sattığınız ürün ucuz olduğu için kar bu şekilde olmuş.. çok fazla komisyon alıyor
peki 5-6 tlye bant silgi falan satanlar nasıl satıyor hocam. trendyol sahibinin oğlu mu bunlar