adarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 şubat da kaçtık tekrar eve geçeli 3 gün oldu ve 2 gündür gece artçı oluyor bugün ise akşam üstü 4 de yine bir artçı sürekli gözüm avizede araba sesine dahi kalbim atıyor. Halimize çok şükür ona söz yok lakin nasıl olacak bilmiyorum ortalığa bir laf atıldı adana 13-14 dikkat etsin diye inanmıyorum lakin yine huzursuzum insanlar evden yine çıktı araçta kalıyor bugün bu laf yüzünden de.
Yazıp yazıp siliyorum, karamsarlık yapmak istemiyorum ama.. Bir çoğumuz yarın ölecek gibi değilde 100 yıl sonra ölecekmiş gibi davranıyor, normalde yarın ölecekmişiz gibi olmalıyız, buna artık daha çok dikkat edeceğim.. Kimsenin kalbini kırmaya gerek yok, mutlu olalım ailemize zaman ayıralım 3-5 birikim yapıcaz diye canımızın çektiği bir şeyi almayacaksak alalım gözümüz arkada kalmasın, mutlu olalım çatışmayalım güzel yerler görelim, ailemiz çok gezmediyse onlarla beraber geziler yapalım...