6 şubat da kaçtık tekrar eve geçeli 3 gün oldu ve 2 gündür gece artçı oluyor bugün ise akşam üstü 4 de yine bir artçı sürekli gözüm avizede araba sesine dahi kalbim atıyor. Halimize çok şükür ona söz yok lakin nasıl olacak bilmiyorum ortalığa bir laf atıldı adana 13-14 dikkat etsin diye inanmıyorum lakin yine huzursuzum insanlar evden yine çıktı araçta kalıyor bugün bu laf yüzünden de.