Nihayet tam anlamıyla tımarhaneye döndü. Hep esprisini yapıyorduk. Şimdi gerçek oldu.

Ben de böyleyim. Çevremdeki herkes de böyle. Esprileşiyoruz, gülüyoruz, 5 saniye sonra gözlerimiz doluyor. Gülümserken sanki bir şeylere ihanet eidyormuşuz gibi hissediyoruz.

Büyük travmalar yaşıyoruz.