Evet siz söyleyince farkettim. Normalde vergi - olarak yazılıyormuş. Şimdi onu iade edip ödemiş evet. Teşekkür ederim
Bu arada %30 du. vergi bilgilerini düzenleyince %10 a çekip %20 sini iade etmiş önceki ayın.
bu kesintiyi yaptığını nerden teyit ettiniz nerede gösteriyor.