22 sene kaldım. Memleketim iyidir iyi. 1 senedir İstanbul'dayım. Yaşam şartlarım, ekonomik durumum çok daha iyi olmasına rağmen Ankara'yı özlüyorum. En geç 2-3 sene içinde geri döneceğim. Deprem kaygısı yok, "Taksi duracak mı?" kaygısı yok, İstanbul gibi bir şey sorunca yüzüne bön bön bakan adam yok.. İnsan var insan. Kaç kurtul.