Vargemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gariplik görmüyorum, Taban fiyatına ne kadar profesyonel ve kurumsal logo oluyorsa onu istiyorum, fazlasını istemiyorum.

Kimsenin emeğinde gözüm yok çok şükür.
Sana Özel Teklifimizi İlettik, Olumlu Olumsuz Dönüşlerini Bekliyoruz