MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taban fiyattan kurumsal yada prof. tasarım istemen bi garip değilmi?
Bir gariplik görmüyorum, Taban fiyatına ne kadar profesyonel ve kurumsal logo oluyorsa onu istiyorum, fazlasını istemiyorum.

Kimsenin emeğinde gözüm yok çok şükür.