Bu arada bir ekleme yapmak isterim; SSH,Client vb. akla gelebilecek tüm erişimleri dışarı kapalı olan ve SLP serviside kapalı olan bir Esxi sistemi hacklenebiliyor. Nasıl oluyor bilmiyorum fakat SLP servisi tetiklenip Enable yapılıyor.
427 portunu network bazlı engellemek ise geçici bir çözüm ne yazıkki. Kısacası sunucularını güncellemeyenler hala risk altında. Yavaş yavaş 6.5,6.7 gibi versiyonları upgrade etmeye başladık. Hala bu versiyonları kullananlar varsa çok dikkatli olmalı.