Uzak sunucuma bağlanmak için ftp-simple kurdum. Dosyalar iyi görünüyor, ancak dizinler yanlarında [DIR] ile görünüyor ve tıkladığımda kırmızı bir çizgi ile kayboluyor. Ftp çekmede problem yok ama alt klasörleri veya dosyaları çekemiyor. Bu konuda internette sadece bir yerde bir çözüm buldum yaptım ancak yinede düzelmedi.
çözüm: ftp-simple.remote-workspace-load-all bunun false yapmak
hala DIR kısımlarına tıklayınca siliniyor
bunu nasıl çözebilirim