Merhaba
Deprem bölgesinde bizim ev az hasarlı, annemlerin ve kayın validemlerin evi yıkıldı bunun için AFAD gibi nerelere başvuru yapmak gerekiyor? E devlet üzerinnden herhangi bir başvuru görünmüyor