Shopier veya dolap üzerinden e-ticaret ürünlerinizi gönderebilirsiniz.
teşekkürler eski bir yazı buldum böyle yapıyoruz sanırım
"Shopier'e üye oluyoruz ve ürün listeliyoruz ve bu listelediğimiz ürünü tekrardan biz alıyoruz. Alırken kargoyu göndereceğiniz müşterinizin bilgilerini kullanmanız gerekiyor. Ürünü alınca 10.00 TL'de 1.20 kuruş komisyon kesiyor ve kargo ücreti 5.20 TL tutuyor. Kargoyu kargocuya verince shoper üzerinden anlaşmalı gönderiyorum diyrosunuz ve panelinizdeki kodu veriyorsunuz. Müşteri bilgileri direk çıkıyor ve kargocuya herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz. Shopier hesabı üzerinden otomatik kargo parası ve komisyon kesiliyor. 10 TL aldığınız için 5.20 + 1.20 komisyon yani 6.40 kesiliyor geri kalan ücret her hafta içi çarşamba banka hesabınıza yollanıyor."