opencart kullanıyorum satılan ürünler 15-20 tl civarında. 2023 kargo ücretleri 50 tl. haliyle kimsenin alası gelmez en azından 25-30 tlye çekemez miyim? şuan satış olmadığı için anlaşma yapacaklarını da sanmıyorum