2 gün önce Maraş/Türkoğlu ilçesindeydim. İnsanlar hala arabada yaşıyorlar. Gıda, elbise götürdük almadılar. Tek istedikleri elektrik olmadığı için tüplü ısıtıcı ve çadır. İmkanı olan destek sağlarsa çok iyi olur.
aynen öyle hocam, temel erzak fazlasıyla gitti artık organize edemiyorlar, babam dün belediyeden yetkililer ile görüştü, 1 ay sonra da 2 ay sonrada yardım gerecek o zamana saklayın erzak yardımlarınızı dediler. o nedenle kendi imkanları ile yardım ulaştıran arkadaşlar çadır ve dediğiniz gibi ısıtıcı konusunda çok ihtiyaç var