mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yanlış anlama ama bence 150₺ daha koy kendi hesabına al vp yi.
Sonra hesap gider falan. 150₺ için 400₺ den olma
giderse üşenmem şikayetçi olurum sorun olmaz