Sorun yok hocam ses çıkarma
edit
aa bu şey hocam şimdi baktım fotoya ABD yüzde 60 vergi kesiyormuş sende vergi bilgilerini girince düşüyor ve önceki kesintiyi iade ediyorlar
Evet siz söyleyince farkettim. Normalde vergi - olarak yazılıyormuş. Şimdi onu iade edip ödemiş evet. Teşekkür ederim
Bu arada %30 du. vergi bilgilerini düzenleyince %10 a çekip %20 sini iade etmiş önceki ayın.