maliaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme eşiği ile ilgili düzenleme yaptıysanız önceki ayın veya ayların ödemesi yapılmıştır.
Yok bir düzenleme yapmadım. Zaten önceki ayda 21 inde ödeme yaptı. Sadece vergi bilgilerini düzenledim ve istisna istedim.