Merhaba. Güzel bir bütçe ayırdım, bilgisayar almak istiyorum fakat normalde 10 edecek bilgisayara devletimizin vergileri binince 25-30 ödemem gerekiyor.
Hal böyle olunca da "güzel bir bütçe ayırdım" dediğim şey "düşük bir bütçe" oluyor, düzgün bir bilgisayar alamıyorum.
Yurt dışına çıkma olanağım yok, hak ettiği değeri ödeyerek bilgisayar almak istiyorum nasıl yapabilirim?
Bilgisayarlarda telefondaki gibi absürt vergiler olmadığı için 20 bin tl bandındaki orta segment laptoplar genel olarak Türkiyede daha alınabilir duruyor. Zira bunun kargosu, ıvır zıvırı var. Şayet gidip alacaksanız o zaman uyguna geliyor tax free ile. Onun dışında pc için yurtdışından almak çok mantıklı değil diye düşünüyorum. İnternetten almak mümkün olsa da son zamanlarda ithalatı düşük göstermek için zorluk çıkarttıklarına denk geliyorum, diğer forumlara da bakmakta fayda var.