hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kirsehirliyim 40'ı görünce dayanamadım.
Edit: Rahmet dileyen herkesten allah razı olsun.
Teşekkürler hocam.
Amin diyelim