Merhaba. Güzel bir bütçe ayırdım, bilgisayar almak istiyorum fakat normalde 10 edecek bilgisayara devletimizin vergileri binince 25-30 ödemem gerekiyor.
Hal böyle olunca da "güzel bir bütçe ayırdım" dediğim şey "düşük bir bütçe" oluyor, düzgün bir bilgisayar alamıyorum.

Yurt dışına çıkma olanağım yok, hak ettiği değeri ödeyerek bilgisayar almak istiyorum nasıl yapabilirim?