Yani cayma bedeli olarak yarısı yada 4/1 ini alsınlar gerisini ödesinler bu senin teklifin olsun hocam.
Onun dışında yasal olarak yapabileceğin hiç bir şey yok maalesef satın almışsın ve parayı ödemişsin .
imzalar atılmış mal satılmış ,
Ancak yukarıda bahsettiğim 2. seçeneği uygula bence kazançlı çıkarsın.
Sağolun hocam ilginiz için