Byosfer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son senem zaten 2024e de alsa 2030 a da alsa bişey değişmeyecek
Yani cayma bedeli olarak yarısı yada 4/1 ini alsınlar gerisini ödesinler bu senin teklifin olsun hocam.

Onun dışında yasal olarak yapabileceğin hiç bir şey yok maalesef satın almışsın ve parayı ödemişsin .

imzalar atılmış mal satılmış ,

Ancak yukarıda bahsettiğim 2. seçeneği uygula bence kazançlı çıkarsın.