Hocam bir dönem kursta çalıştım ..
Kayıt işleri falan filan oradan biliyorum ,, gerekçen sadece iptal ise 15 gün geçtiği için artık kişilerin veya kurumun inisiyatifine kalmış bir şey bu ,
ben size mantıklı yol öneriyorum. nedir bu ? güzel bir bahane üretin ( yalan yani

) iyi bir bahaneniz yoksa iler ki bir zaman atın , mesela 2024 şubat ayında alırım eğitimimi gibi . oda olmadı derslere girmem evde çalışırım direksiyon sınavına gelirim bir de yazılı sınava gelirim ki bu gayet normal ve yasal ,
bir avukat a danışın ama yüzü astarından pahalıya mal olacak gerek yok inanın ,
iki seçenek var hocam ..
1- 2024 e aldırmanız
2- direksiyon ve yazılı sınav dışında kursa gelemem evde iş var güç var vs. diyerek bu iki sınava katılmanız..
Evde çalışın ki ben evde çalışıp aldım ehliyeti .. araç hakimiyetiniz var ise problem göremiyorum sınav zaten testleri internetten her gün çözün 80 garanti alırsınız.