Hocam geçerli sebebim şöyle üniversite için o şehirdeydim kayıt oldum şimdi memleketteyim arası 6 saat bilet ücreti 300 ben her seferinde git gel yapamam ki. Ertelenmesi de işime yaramaz kayıt olalı 3 ay falan oldu
Durumu anlatın belki iade ederler fakat hiç sanmıyorum genelde aç gözlülük yaparlar .
Ayrıca eğitime katılmak zorunda değilsin. sadece direksiyon sınavı ve yazılı sınav için gideceksin .. araç hakimiyetin yoksa akrabalar 3-5 gün direksiyon dersi versinler.