Evet evet deprem şehri değil herşeyi duruyor fakat online eğitime geçtiği için ben o şehirde değilim gidip gelmem problem yani o sebepten soruyorum
Tamam hocam ,
Sistem şöyle ilerliyor ;
Öncelikle iptal sebebin geçerlilik arz etmeli , Online eğitime geçilmesi veya OHAL ilan edilmesi bir gerekçe değildir çünkü hayat devam ediyor . kimse arabalara dur demiyor veya şehirler arası yolcu gidip gelmesinde bir engel yok ,
Geçerli bir nedeniniz derken neler olabilir ?
-Depremzede olmanız durumunda ,
-ailenizin depremden etkilenmiş olması durumunda ,
-Uzun zamana yayılan hastalık ve tedavisi ,
-Ders tarihlerine veya eğitim tarihine denk gelen askerlik veya mecburi görevler , ( askıya alındı şu anda )
Daha sayamadığım veya unutmuş olduğum durumlar söz konusu ise iptal edebilirsin .
Ayrıca 15 günü geçmediyse iade alabilirsin bu en doğal hakkındır ( 15 iş günü ile 2 normal hafta aynı değildir . ) 15 iş günü 3 haftaya tekabül eder..
Kolay gelsin..
DİP NOT :
Ücretini talep etme farklı bir tarihte anlaşın .. bu seçenekler arasındadır.
Sabah sabah ne yazdım