Byosfer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet evet deprem şehri değil herşeyi duruyor fakat online eğitime geçtiği için ben o şehirde değilim gidip gelmem problem yani o sebepten soruyorum

Tamam hocam ,

Sistem şöyle ilerliyor ;

Öncelikle iptal sebebin geçerlilik arz etmeli , Online eğitime geçilmesi veya OHAL ilan edilmesi bir gerekçe değildir çünkü hayat devam ediyor . kimse arabalara dur demiyor veya şehirler arası yolcu gidip gelmesinde bir engel yok ,

Geçerli bir nedeniniz derken neler olabilir ?

-Depremzede olmanız durumunda ,
-ailenizin depremden etkilenmiş olması durumunda ,
-Uzun zamana yayılan hastalık ve tedavisi ,
-Ders tarihlerine veya eğitim tarihine denk gelen askerlik veya mecburi görevler , ( askıya alındı şu anda )

Daha sayamadığım veya unutmuş olduğum durumlar söz konusu ise iptal edebilirsin .
Ayrıca 15 günü geçmediyse iade alabilirsin bu en doğal hakkındır ( 15 iş günü ile 2 normal hafta aynı değildir . ) 15 iş günü 3 haftaya tekabül eder..

Kolay gelsin..

DİP NOT :

Ücretini talep etme farklı bir tarihte anlaşın .. bu seçenekler arasındadır.


Sabah sabah ne yazdım