ödeme yaptığınız kurumun ( bu sorum için affedin beni ) binası yerinde duruyor mu hocam ? sağlam mı ? kullanılabilir mi ?
Kurum yetkilileri sağ mı ? Aradığınız da kişiye ulaşabiliyor musunuz ? aranacak telefon kaldı mı ? bu sorular acı veriyor fakat sorunuzun cevabı için bunları cevaplayın hocam..
Evet evet deprem şehri değil herşeyi duruyor fakat online eğitime geçtiği için ben o şehirde değilim gidip gelmem problem yani o sebepten soruyorum