Size göre 100 TL değil belki 10 TL bile değildir değeri, azerbaycanlı bir arkadaşımız 2.000₺ teklif etmişti geçen hafta. Siz de biliyorsunuz ki domainin değeri herkesin gözünde farklıdır. Sizin için tamamen anlamsız bir domain bir başkası için dünyanın en anlamlı domainidir
Mutlaka öyle ama o başkası bu forumda denk gelmeyebilir ve o yüzden satış konusu ilgi görmeyebilir.
Daha yüksek fiyatlara gideceğine inanıyorsanız yabancı platformlar üzerinden satış deneyebilirdiniz. R10.net üzerinden ihale açmak biraz kumar gibi bir şey. Hiç ummadığın domain çok yükselebiliyor. Çok yüksek fiyata satarım dediğin domainde bazen reg parasını bile çıkarmıyor.
Bol kazançlı günler dilerim.