seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Comnet'i yıllık ödedim hocam. Memnunum.
Peşin ödemede fiyatı uygun.Ama ip sabit buyanı bizim gibi hesap üretmiyorsanız sıkıntı değil.