Rabbim hayatta kalanlara uzun ömürler versin farklı şehirlerde olsakta 6 gündür ne tadım var ne tuzum hepimizin acısı fakat elbette ateş düştüğü yeri yakar Allah bidaha bu acıları yaşatmasın