Selamlar, yıllardır kullandığım telefon numaramı müşteri temsilcisini arayarak 3-4 ay önce numaranın tamamını değiştirdim. Müşteri temsilcisini aradığımda alabilirsiniz tekrar diyorlar. Bayilere gidiyorum, arıyorum alamazsınız diyor. Biri diyor 1 yıl sonra havuza düşmesi gerekli biri 2 yıl diyor bir diğeri 5 yıl diyor. Birisi başkası almış 6 ay önce diyor borçtan hattı kapanmış diyor, numarayı 3 - 4 ay önce değiştirdim oysaki, ve telefona kayıtlı böyle bir numara kullanılmamaktadır denmekte. Her kafadan farklı bir cevap çıkıyor. Eski numaramı uzun yıllardır kullandım. Tekrar nasıl alabilirim. Yasal sahibi bendim. İllaki bir yolu vardır. Sorduğumda havuza düşmesi gerek diyorlar. Kimlerle iletişime geçmem gerekli. Şikayette bulunsam bir sonuç çıkar mı? Yanıtlarsanız, yardımcı olursanız çok mutlu olurum