Merhaba arkadaşlar Elbistanda yaşıyorduk 4 gün dışarda kaldık Konyada kuzenim var yanına geldik ama burası da çok kalabalık 3 aile 12 kişiyiz yakınlarda konaklayacağımız bir yer var mı resmî daireler kapalı öneriniz var mı ?
Konyadan size ulaşması için birini yönlendirdim ulaştı mı? Ulaşmadı ise özelden numaranızı bana atın