Allah'ın verdiği canı Allah'tan başka kimse alamaz diye düşünürdüm ama şu son yaşananlar yüzünden ölüm cezasının gelmesini ister oldum artık. 20bin kişinin vefat ettiği böyle bir felakette hala hırsızlık yapanların cezası ölüm olmalı. Bu insanların, bu toplum içinde yaşamaya hakları yok.