Merhaba arkadaşlar Elbistan’da yaşıyorduk 4 gün dışarda kaldık Konya’da kuzenim var yanına geldik ama burası da çok kalabalık 3 aile 12 kişiyiz yakınlarda konaklayacağımız bir yer var mı resmî daireler kapalı öneriniz var mı ?