Arkadaşlar merhaba, hepimiz bilgisayar başında yada yardım kuruluşlarında elimizden geleni yapıyoruz. Ama ne yazık ki toplumumuzun manevi duygularla gözyaşı dökerek araçlara yüklediği yardımlara yada enkaz üzerinde terk edilmiş evlerde yağmalama videolarına şahit olduk. Şahsım olarak görüntüleri dişlerimi sıkarak, küfürler ederek izledim. Yakalanan kişilere oradaki vatandaşlarımız ve kolluk güçlerimiz gerekeni yapıyor.(Allah vuran ellerine dert göstermesin).
Asıl merak ettiğim hususa gelecek olursak, bu karaktersiz insan müsveddeleri basit bir hırsızlık ile mi yargılanacak ? Yedikleri dayak onların yaptığı ahlaksızlığa eşit mi ?