Resetlemedim ama ürün jelatinli fabrika çıkışlı nasıl sorun olabilirki
Amazondan sıfır 12 pro almıştım jelatinli orjinal paketli gelmişti. Ekrandaki kağıtta gördüğüm leke sonucu cihazı kontrol ettiğimde 1 ay önce garantisinin başladığını ve 20 den fazla şarj edildiğini gördüm. İade alıp mı öyle yaptılar yoksa tedarik zincirinde mi kurcalama oldu bilmiyorum.