Allah’ın insanoğluna bahşettiği en güzel şeylerden biri unutmak hocam, bazı şeyleri zamanla unutuyoruz. Hayatım bu istanbul fay hattı üzerindeki şehirde geçti. 99u yaşadım çocuktum. Sonrasında sürekli depremler oldu. Depremsiz bir yıl söyle desen söyleyemem irili ufaklı artçı hep olur. Bir süre sonra insan sanki hiç olmayacakmış gibi beyni tarafından kandırılıyor bir nevi. Zaten hepimiz hiç olmayacakmış gibi yaşadığımız için önlemleri almıyoruz. Aslında ufak bir korku herzaman insanı tetikte tutar.