Ben Antep’te yaşıyorum Maraş Hatay ile aynı depremi aynı siddette yaşadık yaşamaya devam ediyoruz korkunc şeyler yaşadık biraz inancımız gereği biraz da soğuk kanlı olmak bizi ayakta tutan hala korkuyoruz bu durumda insanın en muhtaç olduğu sey maneviyat kesinlikle biz hala Antep’te deprem tehlikesine karşın oturuyoruz her an deprem mi oldu diye ışıklara bakıyoruz o derece bozuk piskolojimiz yine de ayakta kalmaya çalışıyoruz çünkü hala enkaz altında binler var hala evinden yurdundan olan binler var hala soğukta kalan binler var halimize bin şükür.