Herkese geçmiş olsun, ölenlerin mekanı cennet olsun, yaralılara allah şifa versin.

Mardin'de yaşıyorum Maraştaki depremin yarı kadar Mardin de etkilendi yani sallandı.

1 depremi uykuda yakalandım, depremden sonra uyumadım sonra uyuyayım dedim 11 12 gibi 2 depremide uykuda yakalandım, ayakta zor duruyordum bekledim geçmesini aşağı indik Allah'tan birşey olmadı, binanın damdaki korkuluğu boydan boya kırıldı birde çatlaklar oluştu.

Şimdi en ufak seste korkuyorum, karanlıktan korkuyorum ve arada kalp atışını sallantı sanıyorum 2 gündür yataktan kalkıp karanlığa gidemiyorum önce ışığı açıp diğer odalara gidiyom eskiden böyle birşey yoktu.

Zaten sosyal fobi ve panik atak vardı bu sorunlar eksikti nasıl geçer yukarıdaki sorun.