StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat bankasını tercih ediyorum mobil uygulamadan hemen 1-2 adımda dask yapılıyor.
Ortalama yıllık ne kadara denk geliyor hocam bir bilginiz var mı?
capanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle yaptırın hocam , dask yöneticileri bu depremde bile şimdiden ödemelere başlamış.
Geç kalmayın.
Yarın uygun bir yer bulunca yaptırmayı düşünüyorum.
ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8.0 deprem bekleniyor diyorlar bence yaptırmakta fayda var Allah korusun en kötüsünü düşünmek lazım
İnşallah beklenen olmaz, o kadar yenileyin diye bağırıyorlar İstanbul'da yeni yapılan binaların kolonları bile ince ince.