Ziraat bankasını tercih ediyorum mobil uygulamadan hemen 1-2 adımda dask yapılıyor.
Ortalama yıllık ne kadara denk geliyor hocam bir bilginiz var mı?
Kesinlikle yaptırın hocam , dask yöneticileri bu depremde bile şimdiden ödemelere başlamış.
Geç kalmayın.
Yarın uygun bir yer bulunca yaptırmayı düşünüyorum.
8.0 deprem bekleniyor diyorlar bence yaptırmakta fayda var Allah korusun en kötüsünü düşünmek lazım
İnşallah beklenen olmaz, o kadar yenileyin diye bağırıyorlar İstanbul'da yeni yapılan binaların kolonları bile ince ince.