Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar iyilik değil ki iyilik sandığımız yanlışlar , eli ayağı tutan milyon suriyeliyi ülkeye aldık diyorsun kime göre iyilik bu ? neye göre iyilik ? aksine halkımıza yapılan en büyük ihanettir bu.
Konunun ana fikrine odaklanırsanız sevinirim.

Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanıyorum atalarımız çok insanı kılıçtan geçirdi zamanında. o zamanların amerikasıydık. Belki de halen atalarımızın günahlarını çekiyoruz bilemeyiz.
Belkide evet