1453 Fatih İstanbulu fetih ettiğinde insanlara saygı duyup çoğu anlamda izinler verdi.
ATATÜRK yunan bayrağına basmayı redderek kötülüğe karşı iyilikle cevap verdi.
Çanakkale savaşında Anzak Askerini taşıyan mehmetçik vardı..
say say bitimez gönül zenginliğimiz...
Dünyada her hangi bir krizde sorunda ilk biz yardıma koştuk. Milyon Suriyeliye yardım ettik ülkemize aldık
Ukraynada savaş oldu ilk biz yardım ettik.
İtalya pandemiden etkilendi ilk koşanlardan biri bizdik..
Dünyada Türk misafirpervelliği övülür.
Bu kadar iyi bir millet ülke olduk bir kere huzur göremedik. Son 10 yılda ve öncesinde başımıza gelmeyen hiç bir şey kalmadı..
Oysa Dünyaları sömüren kan ile sömürü ile ülke kuran her ülke huzur içinde yaşıyor. .
Bu hak mıdır neden Tanrı bizi cezalandırıyor çok mu günahkar bir milletiz ? çok mu cahiliz. Cahil olduğumuz için cezalandırılmayı mı hak ediyoruz ?
Daha yolda İstanbul depremi ve milyonlarda ölecek insan var..
sanırm Tanrı bizi her anlamda gözden çıkarmış, ümidi kesmiş...