BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben şuraya takıldım. Esxi 7.0 var bizde, 8.0'a güncelleyebiliyor muyuz? Burada haricen bir lisans vs gerekmiyor mu? @GiRGiN;
Evet güncellenebilir. Lisans kısmında tam bilgim yok fakat lisans kolay bulunur sorun yok.