Arkadaşım afad gönüllüsü çok önce başvurmuştu eğitimleri de aldı belli bir süreci var gönüllü olmanın hemen gönüllü olamıyorsunuz, fakat depremde bölgeye gitti hiçbir görevlendirme yapmadılar ortada kaldı ve geri döndü gittiği ekip ile birlikte. Bu felakette her insana ihtiyaç varken afad'ın garip organizasyon yapısının gelen yardımı geri çevirerek ne yapmak istediğini anlayamadık.