bu 3. konum daha çözüm öneren olmazsa konu açmayacağım. Depremzedeler için ücretsiz kalınabilecek otellerin linkini paylaşmıştım diye twitterdan kalıcı ban yedim. deprem olmadan önce twitterı kullanmıyordum bile haftada 1-2 kez sadece. Ücretli-ücretsiz nasıl çözebiliriz bu sorunu ? Deprem olmadan önce günde 1000 tane twitter konusu açılıyordu kimse mi bilmiyor bu kalıcı banın nasıl kaldırılacağını.