Hocam firmalar bakanlık ve afad onayı ile gidiyor güzergahı bakanlık belirliyor. Lojistik firmamızın tüm araçları şuan depremzede bölgelerine rahatlıkla ulaştı.
Ek bir not okuyan herkes için: Bireysel giden insanlar yolları tıkıyor yardımlar geç gidiyor yapmayın etmeyin gidecekseniz ekiplere katılın gereksiz araç trafiği yapmayın!
Aynı şeyi söyledik. Bugün itibaren aracında yük olan kişiler dahi sınırdan sokulmuyor. Valilik kanalı ile gelen araçlara izin veriyoruz.