Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kardeşim calıştığı yer tarafından deprem bölgesine götürldü erzak yardımı yapmak için özel araçla gitmişler.
Dün saat 6 gibi yola cıktılar ve bugün saat 18.26 şuan halen gaziantep'e ulaşamamışlar bile.
Yollarda çok yarık varmış ve yollar çok kalabalıkmış. Bu yüzdende yardımların ulaşması zorlaşıyormş çok sayıda yardım malzemesi götüren kamyonlar filanda hep bekliyormuş.
Bilginize.