obilet: Depremzedelerimiz için bu gece ve yarın Hatay’dan ÜCRETSİZ tahliye otobüslerimiz kalkacaktır.



https://twitter.com/obilet/status/1623760167882956800



Ekleme:


https://twitter.com/_EmreDurmus/stat...79274204160000

Alıntı
Tahliye için kurduğumuz 100 kişilik gönüllü ekibine @obilet ve @BabalaTv ekibi de dahil oldu. Hep beraber tek bir kanaldan hem otobüsleri organize ediyor hem de tahliye için insanlarla iletişime geçiyoruz. Yakıt gibi tüm masraflar @obilet karşılıyor.
Form ile tahliye için aracınızı ve ya diğer kaynaklarınızı sizde seferber edebilirsiniz:
https://docs.google.com/forms/d/e/1F...ra-zb_zbDEnqOE