ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın ama kendinizi neden ihbar ettiğinizi anlayamadım. Fatura kesmek bir tercih değil zorunluluktur.

Şimdi bu mesajınızı gören maliyeden birileri müşteri gibi gelip de ya site yaptırmak istiyorum ama bütçem pek yok KDV'siz fatura kesmeden yapsak olur mu dese direkt olur tabi diyeceksiniz onun sonucunda sizi bu cümleyi kurduğunuza pişman edebilirler.

Bilginiz olsun.
O işler öyle kolay yürümüyor hocam her iş için fatura kesilmiyor bu ülkede ne yazıkkı! Ve kişisel bir site isteyen birisi olursa zaten ona 100-200₺ değerinde bir fatura kesiyoruz ama kurumsal bir e-ticaret sitesi isteyen olursa 5-6 bin fatura kesmemiz gerekiyor. Olay burada başlıyor