Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sevgili arkadaşlar, Biraz öfkeyle karışık günlerdir yaşadığım hüzünden kaynaklandığı için böyle bir konu açtım, Fakat bu durum sizler tarafından çok yanlış anlaşıldı. Böyle birisi olarak tanınmak istemiyorum. Yazılanlar beni derinden yaraladı. Ben ne fırsatçı ne de miras avcısıyım. Benim oradan gelecek herhangi bir gelire ihtiyacım yok, hayrını da görmem zaten. Lütfen yorum yaparken bu konuda biraz daha hassasiyet gösterin ve lütfen beni yargılamayı bırakın.